2 клас_ДН


УРОКИ  32-33
Навчальний проект
1.Уважно перегляньте відео
 
2. Склади пазли, жми ТУТ
3. Переглянь мультфільм


 ДОДАТКОВО.Перейди за посиланням Середовище програмування Скретч, та виконай  

прект









Уроки №30, №32  Зміна виконавця у середовищі Скретч


1. Перегляньте відео

2. Опрацюйте презентацію УРОК 30

3.Перейди за посиланням Середовище програмування Скретч

4. Створи малюнки за зразком





28.04
Графічний редактор середовища Скретч
1. Переглянь відео

3.Перейди за посиланням Середовище програмування Скретч

4. Створи малюнки за зразком







21.04
Графічний редактор середовища Скретч

1. Переглянь відео



2.Уважно прочитай та опрацюй презентацію УРОК 28  

3.Перейди за посиланням Середовище програмування Скретч

4. Створи спрайт за зразком






07.04
Середовище програмування Скретч

1. Уважно прочитай та опрацюй презентацію ПРЕЗЕНТАЦІЯ 27 

2. Перегляньте уважно відео

3.Перейди за посиланням Середовище програмування Скретч

4. Створи свій перший проект за зразком
5. Сфотографуй свій проект та відправ мені на

068-544-77-07
ДОДАТКОВО
6. Відкрийте  посилання join.naurok.ua ,та пройдіть тестування
Код доступу 850208










31.03. Алгоритми в нашому житті

1. Уважно прочитай та опрацюй презентацію  

2.  Виконай завдання на комп'ютері або телефоні 

3 Додатково виконай завдання: №1


17 березня 2020 р. 

Урок 24. Алгоритми та їх виконавці.

ЗАВДАННЯ ДО УРОКУ
1.Візьміть чистий зошит в клітинку і підпишіть його. 
Завдання виконуйте в зошиті.(№1,№2,№3)
Запишіть дату 17 березня

2.Перегляньте відео

 3) УВАЖНО  перегляньте і прочитайте текст, який розміщений на слайдах презентації  УРОК 24
Розгадайте ребуси (слайд 16,17) результати запишіть в зошит №1
4. Робота в зошиті, №2 
Виконайте графічний диктант «Зайчик».
Відступи 4 клітинки зліва, 2 клітинки зверху, постав крапочку і починай малювати: 1 клітинка вправо, 3 клітинки вниз, 2 клітинки вправо, 2 клітинки вниз, 1 клітинка вліво, 2 клітинки вниз, 3 клітинки вправо, 3 клітинки вниз, 1 клітинка вліво, 1 клітинка вверх, 1 клітинка вліво, 2 клітинки вниз, 1 клітинка вправо, 2 клітинка вниз, 2 клітинки вправо, 1 клітинка вниз, 6 клітинок вліво, 1 клітинка вверх, 1 клітинка вліво, 1 клітинка вверх, 1 клітинка вправо, 12 клітинок вверх.
5.Завдання для допитливих №3


24 березня 2020 р. 

Урок 25. Алгоритми в нашому житті
1.Запишіть дату 24 
2.Перегляньте відео і дайте відповіді на запитання:

-Хто є виконавцями алгоритму?

-Чому Вовочка залишився голодний?

 3) УВАЖНО  перегляньте і прочитайте текст, який розміщений на слайдах презентації  Урок 25

Розгадайте ребуси результати запишіть в зошит №1
4. Робота в зошиті, №2 
Виконайте графічний диктант  «Квіточка»

Відступи 3 клітинки зліва, 3 клітинки зверху, постав крапочку і починай малювати: 1 клітинка вправо, 1 клітинка вверх, 3 клітинки вправо, 1 клітинка вниз, 1 клітинка вправо, 3 клітинки вниз, 1 клітинка вліво, 1 клітинка вниз, 1 клітинка вліво, 3 клітинки вниз, 1 клітинка вправо, 1 клітинка вверх, 1 клітинка вправо, 2 клітинки вниз, 1 клітинка вліво, 1 клітинка вниз, 1 клітинка вліво, 2 клітинки вниз, 1 клітинка вліво, 2 клітинки вверх, 1 клітинка вліво, 1 клітинка вверх, 1 клітинка вліво, 2 клітинки вверх, 1 клітинка вправо, 1 клітинка вниз, 1 клітинка вправо, 3 клітинки вверх, 1 клітинка вліво, 1 клітинка вверх, 1 клітинка вліво, 3 клітинки вверх.



5.Завдання для допитливих №3

Складіть алгоритм приготування бутерброду.



Немає коментарів:

Дописати коментар