6 клас

Інформатика 6 клас Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько (2014 рік)


Урок 1. Техніка безпеки при роботі за комп'ютером. План виконання завдання. Планування в нашому житті.

Повтори правила з техніки безпеки:
  1. Виконай інтерактивну вправу "Правила поведінки в комп'ютерному кабінеті" (вправа Олександра Ткача)
  2. Опрацюй презентацію "Планування в нашому житті. Команди і виконавці"

Урок 2. Поняття команди. Команди і виконавці. Система команд виконавця.

  1. Виконай інтерактивну вправу "Посади дерево"  (вправа Ольги Барної)
  2. Виконай інтерактивну вправу "Алгоритм приготування супу"
  3. Виконай інтерактивну вправу "Послідовність дій"
  • Середовище для відпрацювання навичок складання плану дій для досягнення мети.              Гра "Лиха свиня"

Урок 4. Середовище виконання алгоритму.

Урок 5. Об'єкти та події.

  1. Інтерактивна гра "Елементи вікна "Скретч"
  2. Виконай інтерактивну вправу "Як завантажити проект в середовищі вікна Скретч"
  3. Розпочни роботу зі Скретчем

Урок 6. Створення та виконання алгоритмів у середовищі Скретч.

Урок 11. Практична робота № 3 "Виконуємо дії над об'єктами і групами об'єктів файлової системи "

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Завдання 1. Дії з файлами і папками.
1.     У паці Мої документи створити папку Вашого класу. (наприклад, 6-А клас).
2.     Відкрити папку Вашого класу і створити в ній особисту папку. (наприклад, Іванов Петро)
3.     Створи в ній структуру папок, як показано на зразку.

4.     До папки Зображення скопіюй 3 файли-зображення.
5.     Для одного із зображень створи ярлик на Робочому столі.
6.     Видали один із скопійованих файлів-зображень зі своєї папки.
7.     Віднови з Кошика видалений файл.
8.      Відкий папку Тести і створи у ній текстовий документ Інформація про учня, у якому введи Прізвище, ім’я, по-батькові і дату свого народження з нового рядка.
9.     Збережи створений файл.
10.   Закрий всі відкриті вікна.
11.   Повідом вчителя про завершення роботи.

Урок 16.  Практична робота № 4 "Шукаємо об'єкти файлової системи "

УВАГА! ПІД ЧАС РОБОТИ З КОМП’ЮТЕРОМ ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ БЕЗПЕКИ І САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНИХ НОРМ

Завдання. Пошук файлів.
1.     Відкрий особисту папку. Створи в ній папку з іменем Пошук

2.     У паці Пошук створити презентацію Пошук.Після виконання 3-8 завдань на слайди створеної презентації помістити скріншоти результатів пошуку: (Ctrl+PrtScr) або (AltPrtScr) для активного вікна.
3.     Знайди на диску С: текстові файли, імена яких починаються з літериП. На слайд презентації 
4.     Відшукай на диску С: файли з ім'ям readme.txt.
5.     Знайди в бібліотеці Зображення файли, імена яких починаються латинською літерою p, а розширення починається літерою j.
6.     Серед текстових файлів бібліотеки Документи знайди такі, у тексті яких зустрічається слово робота.
7.     Знайди файли, імена яких мають чотири символи і розширення .hlp.
8.     Знайди файли, які містять сполучення символів map.
9.     Продемонструйте роботу вчителю.

ЗАВДАННЯ НА ЧАС КАРАНТИНУ


  1. Під час карантину виконайте практичну роботу № 6  (п.17 підручника ст.114). Зображення для виконання практичної частини підбери на власному комп'ютері.
  2. Інтерактивна вправа "Пристрої для роботи з мультимедіа" (вправа Н.Манько)
  3. Інтерактивна вправа "Мультимедійний програвач" (вправа Л.Аріткулової)
  4. Перевір свої знання за допомогою тесту "Основи роботи з мультимедіа" (вправа Н.Манько)

Урок 18. Практична робота № 6 "Працюємо із зображеннями на комп'ютері".

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

1. Відкрий папку Зображення і преглянь зображення, що у ній розміщені.
2. Скопіюй в особисту папку три довільні графічні файли і випиши у зошит їх назви (включаючи тип).
3. Переглянь і випиши у зошит програми, за допомогою яких можна відкрити дані графічні файли і задай їх вид якВеликі піктограми.
4. Над зображеннями в особистій папці виконай такі перетворення: 
  • одне із вибраних зображень поверни за годинниковою стрілкою і збережи; 
  • друге зображення обітни і збережи під новим іменемЗменшене також у особистій папці;
  • для третього зображення зміни розмір - стисни до розміру веб-сторінки і збережи під новим іменем Стиснене.
  • випиши в зошит програму, за допомогою якої ти робив ці перетворення.
5. Запиши у зошит розмір вихідного файлу і файлу після стиснення.
6. Покажи роботу вчителю, попередньо відкривши 2 папки: Зображення і особисту папку.
7. Заверши роботу та зроби висновок.

Урок 19 Поняття текстового документа. Текстовий процесор. Його призначення. 

  1. Інтерактивна вправа  "Підпишіть елементи вікна Word"

       Урок 20

Урок 21 Введення тексту. Робота з фрагментами тексту.

Урок 22 "Форматування символів та абзаців"


Урок 23 Практична робота "Редагування та форматування текстового документа"

Урок 24 Дії з графічними об'єктами текстового документа.

Урок 26 Типи комп'ютерних мереж.

Немає коментарів:

Дописати коментар